Mājas lapa: http://marketingfans.blogspot.com/

SIA Getz Bros & Co (Latvia) Ltd. Mārketinga un lielo klientu attiecību vadītāja

Arhīvs
Aprīlis, 2024
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
Piepārdošana - efektīvākais tiešās pārdošanas instruments
Publicēts 16. oktobrī, 2010.
Man šķiet, ka visiem, kas vismaz reizi savā business-to-consumer biznesā ir izmantojis piepārdošanu kā pārdošanas instrumentu, nav bijis jākaunās par rezultātiem.

Pēc manas pieredzes pirmo reakciju pēc rezultātu saņemšanas drīzāk varētu nosaukt par pārsteigumu jeb šoku. Protams, labā nozīmē. Un, protams, ja pārdevēji zina, kā veikt savu darbu, un viņi to ir veikuši kvalitatīvi.

Nezinātājiem pastāstīšu, ka piepārdošana jeb up-selling ir tā dažkārt kaitinošā pārdevēju vēlme, iekasējot naudu par jau izvēlētu produktu, piedāvāt nopirkt vēl kādu. Parasti pārdevējiem vienkārši ir jākoncentrējas uz kāda produkta piepārdošanu, jo ražotājs vai piegādātājs ir paredzējis tādu mārketinga kampaņu tieši šajā gada laikā. Atcerēsimies Statoil un Drogas piemēru, kas kvalitātē nav salīdzināmi (pirmais pārliecinoši apsteidz otro), bet ir visredzamākie. Taču šodien pārliecinājos, ka visefektīvāk šī sistēma strādā, ja piepārdodamais produkts papildina jau iegādāto produktu.

Stāsts šoreiz par zābakiem. Iegādājos jaunu pāri, un pārdevēja mani nekavējoties nostādīja fakta priekšā: "Jums vēl ir vajadzīgs šis kopšanas līdzeklis un arī šis nenāks par ļaunu." Tieši nevis jautāja, vai gadījumā es tagad kādu brīdi nepastāvētu un nepadomātu, vai varbūt man nevajadzētu šādu līdzekli, bet drīzāk lika man saprast - ja nelietošu to aerosolu, tad šos jaunos zābakus valkāt es arī nevarēšu. Uzķēros un vienu nopirku. Dārgāko :) Kā tad citādi mani zābaciņi pārdzīvos briesmīgos laikapstākļus? :) Ja pārdevēja man šajā brīdī piedāvātu iegādāties zobu pastu, es noteikti padomātu divreiz ilgāk, bet šeit tika piedāvāta acīmredzama sakarība un ievērots klasisks mārketinga princips - pircējs nezina, ka viņam to vajag, līdz viņam to nepastāsta. Vērtējums - perfekti!


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: