Mājas lapa: http://marketingfans.blogspot.com/

SIA Getz Bros & Co (Latvia) Ltd. Mārketinga un lielo klientu attiecību vadītāja

Arhīvs
Aprīlis, 2024
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
Interneta aktivitāšu atslēgas vārds - saturs
Publicēts 19. augustā, 2010.
Nupat ir tik daudz sociālo mediju un visādu citādu internetrīku saradušies, ka uzņēmumam, kurš vēlas tos izmantot, ir krietni jāpiepūlas, lai saprastu, kas no tā visa patiešām ir vajadzīgs.

Liels vairums uzņēmumu vienkārši skrien pakaļ visam jaunajam un izmanto visu pēc kārtas - tāpēc, ka konkrētais rīks ir topā; tāpēc, ka ir stilīgi izmantot visu jauno u.tml. Viena lieta - netiek apzināts, cik vispār konkrētais instruments ir vajadzīgs, otra un pati svarīgākā - nav skaidrs ziņojuma saturs, kas tiks vēstīts caur šiem medijiem. Tādējādi dažkārt tiek nodarīts lielāks ļaunums kā tad, ja šie rīki vispār netiek izmantoti.

Nu jau vairāk kā pirms gada, izlemjot par labu bloga rakstīšanai, daudz lasīju par to, kas jāizvērtē pirms sākt rakstīt blogu. Kā svarīgākā tika minēta spēja pastāvīgi radīt jēgpilnu saturu. Tas, ka konkrētajā brīdī man ir ko teikt, vēl nenozīmē, ka tēmas pēc kāda laika neapsīks. Protams, kaut kāds riska procents kreativitātes kritumam ir vienmēr, bet, ja ir kritiskā masa, tad kopumā jau nav tik traki. Cits jautājums - vai to visu kāds vispār lasīs :)

Kas attiecas uz uzņēmumu spēju radīt saturu un to komunicēt, nav daudz veiksmīgu piemēru un redzamāki diemžēl ir tie neveiksmīgie. Šorīt pat Tviterī pārspriedu Jēkaba aģentūras gadījumu. No viņu konta parādās vilinošs piedāvājums piesekoties, es piesekojos, bet jau pēc pāris dienām atsekojos, jo saturs ir ļooooooti nebaudāms. Kāda jēga izdomāt veidus, kā piesaistīt sekotājus, ja viņi pēc tam vienkārši atsekojas? Vēl vairāk - neiet uz Jēkaba aģentūru arī pēc ceļojumiem, tāpēc, ka ir izvēle un citas kompānijas neuzbāžas ar saviem tekstiem.

Pirms dažām dienām man bija interesanta saruna arī ar vienu jaunu uzņēmumu, kas piedāvā e-pasta vēstuļu sūtīšanas instrumentu. Protams, ir forši izmantot šādu instrumentu, bet arī šī uzņēmuma pārstāvis vairākkārt uzsvēra - rīka izmantošanas veiksmīgums ir atkarīgs no satura un tā, vai vispār izproti, kā šādi rīki funkcionē. Viņš bieži saskaras ar klientu attieksmi - ā, nu ja, tas jau vajadzīgs spama sūtīšanai. Var jau to izmantot arī šādiem mērķiem, bet šķietamais spama instruments, ja vien pareizi izmantots un piepildīts ar jēgpilnu saturu, var pārvērsties par vērtīgu informācijas avotu klientam. Un galā vēl uzņēmums no tā visa var nopelnīt.


Komentāri (2)
Mārtiņš: Sociāli aktīvām ir jābūt kompānijām un ir jāiet laikam līdzi..Bet tam visam ir jābūt kvalitatīvam. Es pats darbojos interneta mārketinga jomā. Redzu kā kompānijas tērē bezjēdzīgi naudu, laiku, pat kompānijas prestižu ieviešot un izmantojot nepareizi jaunumus interneta vidē, protams ka tās lietas var izmantot arī kā plusus, bet kā jau autore ir minējusi visa pamatā ir jābūt kvalitātei.
LV kompānijām jau galvenais ir sagrābt lielo naudu, bieži nepadomājot par apkalpošanas kvalitāti. Kompānijām ir jādara viss lai klients atgrieztos arī nākošreiz, lai tērē naudu Tavā kompānijā...
20/08/2010 00:33
Alberts: Kaut 10 reizes pieminot vārdu 'kvalitāte', tā pati no sevis neradīsies. Un kāda kvalitāte? Kam? Tekstam? Vai visas pieturzīmes saliktas? Vai pareizais links ir ielikts attiecīgajā vietā? Vai foto pareizais pievienots? ........... Uzņēmumos nav izpratnes par to, kas tiem vispār vajadzīgs un kā to panākt, tāpēc arī notiek tāda mīcīšanās. Kompānijas vēlas strādāt ar deviņdesmito gadu vienvirziena metodēm (tā vieglāk un ātrāk). Vēlas dziedāt veco dziesmu, cik tās labas, skaistas un izcilas. Sorry. Tā nebūs. Tirgus gan saliks visu savās vietās. Un pie tam ļoti kvalitatīvi :)
20/08/2010 00:56
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: